torsdag 19 november 2009













Nu är iaf resan till Egypten förhandsbokad :)
Fy fan så jävla underbart :D
Blir att leva på vatten och bröd nu ett tag framöver dock.
Men det är det fan i mig värt.
Och veckan efter blir det galen skidåkning med vännerna :)
Haha.
Ska bli så jävla intressant att få se becka och mia på ett par skidor xD
Jag kommer dö lite den veckan tror jag.
Och äntligen får jag sätta mina fötter i ett par pjäxor igen.
Nu är det snart 5 år sen jag åkte sist, jävligt illa om jag själv får säga det.
Skidåkning är fan det bästa.
Får bli 2011 igen.
För nu i år blir det juh båda resorna som sagt(skidsemester & solsemester)
men det blir yttligare en solsemester nästa år, drar till Thailand & Australien med vännerna nästa höst.
Och då ska jag få gå på Full moon party.
Lovely!
Nu mår jag jävligt bra iaf. haha
Ska juh till Sensation Black nästa år med.
Mycket resor, tror att 2010 kommer bli det bästa året för mig :D

Over and out!

Inga kommentarer: